20012006

Termeni si conditii

Termenii și condițiile de vânzare

CUM SE POATE FACE O COMANDĂ?

Comanda se face on-line de catre persoanele fizice iar cererile de oferta personalizate pentru persoanele juridice se fac pe email: truboxcomp@gmail.com

PLATA

  1. Persoane fizice: plata se realizeaza on-line. NU se accepta comenzi cu plata ramburs.

  2. Persoane juridice: plata se realizeaza cu OP doar dupa semnarea acordului de livrare in urma comenzilor realizate pe email: truboxcomp@gmail.com

TERMENII DE LIVRARE

  1. Pentru persoane fizice din Romania: termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare din momentul procesarii comenzii on-line.

  2. Pentru persoane fizice din Republica Moldova: termenul de livrare este de 7-10 zile lucratoare din momentul procesarii comenzii on-line.

  3. Pentru persoanele juridice: termenul de livrare este de 5-7 zile lucratoare din momentul incasarii contravalorii comenzilor prin email.

Livrarea efectiva:

1)  În cazul în care observați coletul sau produsele deteriorate, întocmiți imediat o reclamație împreună cu curierul, și păstrați o copie acesteia. De asemenea este necesar să înștiințați deîndată compania noastră cu privință la situația survenită, în caz contrar considerăm că livrarea s-a produs corect, fără incidente..

2)  În momentul livrării produselor comandate, de către firma noastră, este necesară  verificarea corespunzătoarea a produselor ca acestea să nu fie deteriorate. În cazul în care observați coletul sau produsele deteriorate, scrieți imediat defectele constatate pe nota de livrare.

3) Reclamație pe baza garanției, este acea reclamație unde prejudiciul nu a fost cauzat de manipularea incorectă, prin aceasta de înțelege: utilizarea produsului în alte scopuri decât în cele în care este destinat, tratarea produsului cu o forță excesivă, întreținerea necorespunzătoare.

4) Pentru ca reclamația să fie recunoscută urmați acești pași:

I. Înștiințare în scris a reclamației: 

       - prin email la adresa  reclamatie@trubox.ro       

II.  Reclamațiile trimise prin email sau poștă trebuie să conțină:

- datele de contact ale beneficiarului conținând numărul de telefon

- denumirea și codul produsului

- data achiziționării (livrării) produselor și numărul facturii

- descrierea amănunțită a defectelor reclamate însoțite de fotografii care vor fi trimise prin email la adresa reclamatie@trubox.ro.

III. Pe baza acestei notificări în scris, veți fi contactați de către unul dintre colegii noștri cu care veți stabili următorii pași în soluționarea reclamației.

5) Valabilă este întotdeauna documentația noastră actuală. Modificarea și modelul (designul), care nu afectează aspectul și funcționalitatea produselor, nu justifică obiecțiile și reclamațiile.     

6) Modalitatea de livrare este aleasă astfel încat să fie minimalizat riscul de deteriorare sau de schimbare a proprietăților produselor.

7) În cazul returnării produselor la adresa firmei, nu mai târziu de 14 zile de la livrare, acestea trebuie să fie ambalate în ambalajul original, să fie sigilate şi să nu prezinte defecte. Opțiunea de retur nu se aplică produselor folosite din categoria artă și creație.

8) Ca bază pentru toate comenzile este întotdeauna catalogul on-line actual.  Ne rezervăm dreptul de a face modificări tehnice  și ale culorilor în oferta de produse, precum și dreptul de a schimba culoarea decorului. NU suntem responsabili pentru greșelile de imprimare a catalogului. Afișarea culorilor depinde, printre altele, de calitatea monitorului utilizat ori a altor dispozitive de afișare.

TRANSPORTUL

1. La comenzile de produse de peste 300 lei  transportul este GRATUIT (sub această sumă taxa de transport este afisata pe site la momentul comenzii, conform datelor furnizate catre curier). 

2. La comenzile din Republica Moldova de produse de peste 300 lei transportul si declaratia vamala de export sunt GRATUITE pana in depozitul partenerului extern – SC Shopping Consulting SRL din Chisinau, Republica Moldova.

 

PREȚUL

TOATE prețurile specificate în catalogul on-line sunt exprimate în lei (RON) inclusiv TVA.